Váš budoucí zaměstnavatel
Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy, hledáme zkušeného kandidáta/kandidátku na pozici Office/HR Manager. Jedná se o velmi zajímavou a zodpovědnou práci, která v sobě zahrnuje personální i provozní agendu .
Požadavky
- alespoň 5 let zkušeností s provozem a řízením lidských zdrojů (ideálně advokátní kancelář nebo poradenská společnost)
$ads={1}
- skvělé komunikační a organizační schopnosti
- příjemné výstupování
- čeština na úrovni rodilého mluvčí, velmi dobrá anglična (němčina výhodou)
- schopnost vést a koordinovat tým
- pokročilé znalosti MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Zodpovědnosti
- zajištění plynulého chodu kanceláře po organizační, provozní, personální i administrativní stránce
- úzká spolupráce s managementem společnosti a reporting do zahraničí
- koordinace personálu back office (sekretariát, recepce, fakturace a marketing)
- personální agenda:
- správa osobních složek zaměstnanců (vč. docházky a dovolených)
- správa benefitů
- zajištění a organizace výběru nových zaměstnanců (vč. zaškolení, on/off boarding)
- HR marketing
- sestavování rozpočtu personálních nákladů
- zajištění a organizace potřebných školeních pro zaměstnance
- provozní agenda:
- zajištění každodenního chodu kanceláře a provozních záležitostí
- jednání s dodavateli, uzavírání smluv vč. vyjednávání smluvních podmínek
- komunikace se správou budovy - nájemní podmínky, případné opravy, parking, PO/BOZP
- evidence majetku a pravidelná inventarizace
- objednávání kancelářských potřeb a jiného materiálu
- tvorba a kontrola provozního rozpočtu
Nabídka
- individuální finanční ohodnocení dle zkušeností a dosavadní praxe
- práci v příjemném, profesionálním kolektivu stabilní advokátní kanceláře
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy
- pestrou náplň práce a možnost využívání a prohlubování jazykových znalostí
- stravenky
- Multisport kartu, Flexi pass
- 5 týdnů dovolené + sick days
- příspěvky na jazyky a penzijní připojištění